Usein kysyttyä


Jesper johtaa yhdessä Cillan kanssa asiakaspalvelutiimiämme, ja hänellä on vastaukset yleisempiin kysymyksiin. Alla muutama usein kysytyistä kysymyksistä, lisää löydät eri kategorioista. Jos et löydä etsimääsi lähetä meille sähköpostia osoitteeseen: me@footway.fi tai soita meille numeroon 0800 100 500.

 Moi, Jesper! Miten palautus toimii?

-Harmi jos pitkään odottamasi kengät eivät sovi! Jotta palauttaminen ja vaihtaminen sujuisi kätevästi, olemme tehneet siitä super helppoa sinulle. Lähetyksen mukana tulee ennalta maksettu palautusseteli ja tämä tulee liimata paketin päälle ja näin palautus löytää perille ja pystymme rekisteröimään palautuksen. Laita kengät niiden mukana tulleeseen laatikkoon ja laita laatikko pussiin. Liimaa palautusetiketti  pussiin vanhan etiketin päälle. (Jos palautus pussi ei ole käyttökelpoinen käy ihan mikä pussi tahansa).Sinun ei tarvitse täyttää palautusetikettiä tai palautuslomaketta. Jätä palautuksesi lähimpään postiin ja muista ottaa kuitti. Kun palautus saapuu ja rekisteröityy meille, tulee laskusi mitätöitymään ja jos taas puolestasi olet maksanut tilauksen tulet saamaan takaisinmaksun. Jos laskusi eräpäivä  lähenee voimme siirtää sitä muutamalla päivällä eteenpäin jotta palautuksesi ehtii perille ajoissa. Eräpäivää voit kätevästi siirtää eteenpäin Klarnan sivuilta  Oma Klarna-palvelussa:https://www.klarna.com/fi sähköpostiosoitteellasi. 


Oletteko vastaanottaneet palautukseni?

-Todennäköisesti! Heti kun olemme vastaanottaneet ja rekisteröityneet palautuksesi tulet saamaan asiasta vahvistuksen sähköpostiisi. Tarkista myös roskapostisi. Jos palautuksesta ei ala kuulumaan niin voit olla meihin yhteydessä niin voimme selvittää missä paketti on menossa.


Haluan vaihtaa kokoa, miten teen? 

Yksinkertaista! Suosittelemme tekemään kokonaan uuden tilauksen uudelle laskulle ja näin saat uudet kengät nopeasti. Lähetät vain epäsopivat kengät meille takaisin ja kun palautus saapuu ja rekisteröityy tulemme mitätöimään laskun. Helppoa vai mitä? Parasta tässä on se että saat kenkäsi nopeammin eikä sinun tarvitse odottaa palautusprosessia


Olen kassalla ja tietoni katosi! Mitä teen?

Ei hätää, niin käy joskus! Jos olet käyttänyt automaattista "täytä tiedot" toimintoa japainat itsesi seuraavan vaiheeseen voi joskus käydä niin että kaikki täyttämäsitiedot katoavat. Tämä tapahtuu turvallisuussyistä ja tämän takia suosittelemmeettä täytät kaikki tiedot käsin.

Jos epäilet ettätililtäsi on veloitettu voit aina olla yhteydessä Klarna asiakaspalveluun 09425 997 71 varmistakseen asian. Klarna hoitaa meidän laskutusta ja rahaliikennettämme. 

  

 Viisas henkilö sanoi kerran”On helppoa tehdä asioista vaikeita. Vaikeaa on tehdä asioista helppoja. ” ;-)

Tällä sanonnalla haluamme  kertoa, että teemme parhaamme, jotta kaikki hoituisi ongelmitta. Muttatoisinaan ilmaantuu kysymys jos toinenkin. Siksi olemmekin lisänneet muutamia yleisimpiäkysymyksiä yllä olevaan valikkoon.

Jos et löydä vastaustakysymykseesi täältä, (tai haluat vain keskustella jonkun kanssa kengistä) –olemme superiloisia jos otat meihin yhteyttä! :-)

0800 100 500, me@footway.fi

Jotta arkesi olisihelpompaa, pidämme huolta siitä että:



×
×
Suosikki on lisätty
Noin, nyt kengät löytyvät suosikeista :)
Minun valintani:
Minun suosikkini
  • Tänne tulevat kaikki sinun suosikkikenkäsi tallentumaan!
Jotta saamme tietää, mitkä kengät olet valinnut ostoskoriin, millä koolla olet päättänyt lajitella kenkiä jne, käytämme niin sanottuja cookieseja. Jatkaaksesi surffaamista Footway.fi sivuilla hyväksyt, että käytämme niitä.×