Palautus & vaihto


Cilla johtaa yhdessä Jesperin kanssa meidän asiakaspalvelua. Cilla tietää kaiken vaihdoista ja palautuksista.

 

Hei Cilla! Mitä teen jos en ole tyytyväinen ostokseeni?

Meille on tärkeää, että olet aina tyytyväinen kenkiisi. Tästä syystä tarjoamme sinulle 180 päivän palautusoikeuden ja tuotteiden palauttaminen on sinulle maksutonta. Lähetämme tilauksesi yhteydessä sinulle palautusetiketin jolla voit postittaa palautukset meille.

 

Kuinka kauan minulla on avoin kauppa?

180 päivää. Voit siis odottaa puoli vuotta ja päätää jos haluat pitää kengät. Jos palautat tuotteet 180 päivän kuluessa ostopäivästä alkuperäispakkauksessa ja alkuperäisessä kunnossa, hyvitämme ostosumman sinulle mahdollisimman pian ja viimeistään 30 päivää palautuksen vastaanottamisesta. 

 

Miten palautan tuotteet?

Palauttaminen ei ole pelkästään maksutonta, se on myös helppoa. Toimi näin:

 

Mitä tuotteen palauttaminen maksaa?

Toimitus – ja palautus on sinulle aina maksutonta. Me maksamme kaikki toimituskulut. Tämä koskeekaikkia toimituksia, kun teet ostoksia verkkokaupassamme. Meidän mielestämmekenkien ostamisen pitää olla hauskaa ja helppoa.

 

Olette ehtineetlähettää pakettini, mutta en enää halua sitä. Mitä pitäisi tehdä?

Voit halutessasi jättääpaketin noutamatta postista. Ilmoita meille, että et enään halua tuotteitalähetämällä sähköpostia osoitteeseen me@footway.fi tai soittamalla numeroon 0800 100 500. Hyvitämme sinulle ostosumman mahdollisimman pian javiimeistään 30 päivän kuluttua palautuksen vastaanottamisesta. Pakettiasäilytetään postissa kaksi viikkoa, ennen kuin se palautetaan lähettäjälletakaisin . Halutessasi nopeuttaa palautusprosessia voit käydä postissailmoittamassa, että haluat paketin palautuvan lähettäjälle

 

Olen hukannutpalautustarran. Mitä pitäisi tehdä?

Jos et löydäpalautustarraa jonka vastaanotit tilauksen yhteydessä lähetämme sinulle uudensähköpostitse. Tulosta uusi palautusetiketti ja kiinnitä tulostamasipalautusetiketti postitukseesi. Ota yhteys meihin lähettämällä sähköpostiaosoitteeseen me@footway.fi tai soittamalla numeroon 0800 100 500.

 

Olen tehnytpalautuksen.  mistä tiedän jos se ontullut perille?

Posti toimittaa meilepalautuksia päivittäin. Vastaanotamme yleensä palautukset viiden arkipäivänsisällä postituksesta. Kun olemme käsitelleet sekä hyvittäneet teilleostosumman tulet vastaanottamaan tiedon hyvityksestä sähköpostitse tilauksenyhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

 

Milloin saanhyvityksen palauttamistani tuotteista?

Hyvitämme sinulleostosumman mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluttua palautuksenvastaanottamisesta. Saat vahvistuksen sähköpostilla, kun olemme palauttaneetostosumman sinulle.


Haluan vaihtaatuotteen. Miten minun pitää toimia?

Jos haluat vaihtaatuotteen voit tehdä haluamasi tuotteesta uuden tilauksen verkkokaupassamme.Kaikki verkkokaupassa tarjoamamme kengät löytyvät heti varastostamme japostitamme haluamasi vaihtotuotteen jo samana päivänä tai viimeistäänseuraavana arkipäivänä.

Palauta tuote meillejota et halua pitää. Hyvitämme ostosumman palauttamastasi tuotteestamahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluttua palautuksenvastaanottamissesta.

 

×
×
Suosikki on lisätty
Noin, nyt kengät löytyvät suosikeista :)
Minun valintani:
Minun suosikkini
  • Tänne tulevat kaikki sinun suosikkikenkäsi tallentumaan!
Jotta saamme tietää, mitkä kengät olet valinnut ostoskoriin, millä koolla olet päättänyt lajitella kenkiä jne, käytämme niin sanottuja cookieseja. Jatkaaksesi surffaamista Footway.fi sivuilla hyväksyt, että käytämme niitä.×