Cecilia on oma talousgurumme, joka tietää kaiken maksamiseen liittyvän.

 Moi! Mitä maksutapoja on mahdollista valita?

- Mielestämme on tärkeää, että asiakkaamme voivat maksaa itselleen parhaiten sopivalla tavalla. Siksi verkkokaupassamme on useita mahdollisia maksutapoja:

  • Korttimaksu seuraavilla luottokorteilla: Visa ja Mastercard
  • Verkkopankkimaksu. Nordea, Osuuspankki, Aktia, Danske Bank, POP Pankki
  • Klarna Lasku, Klarna Tili, Klarna maksa erissä sekä Klarna kampanjat

 

Onko kortilla maksaminen Footwayn verkkokaupassa turvallista?

Teemme yhteistyötä Klarnan kanssa, jotta voisimme taata korttimaksujen turvallisuuden. Klarna käsittelee kaikki korttitiedot, täyttää PCI-DSS-vaatimukset ja käyttää tarvittavaa tekniikkaa korttimaksujen turvallisuuden takaamiseksi.

 

Miten voin maksaa laskulla? Kassalla voit valita maksutavaksi laskun. Laskulla maksaminen on maksutonta jos suoritat maksun 14 päivän kuluessa. Henkilötunnus tulee ilmoittaa kassalla. Henkilötunnuksesi tarkistetaan henkilötietojen varmistamiseksi ja ostoksesi hyväksymiseksi. Automaattinen tietojen tarkistus kestää noin sekunnin.

Lasku lähetetään erillisenä viestinä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Sinun ei kuitenkaan tarvitse maksaa laskua ennen kuin olet vastaaottanut tilauksesi. Laskujemme käsittelijänä toimii Klarna.

Jos haluat palauttaa tuotteita sinun ei tarvitse maksaa niistä, jos sinulle jäi tilauksesta osa niin lähetämme sinulle jäänneistä tuotteista automaattisesti uuden laskun. Voit palauttaa tuotteet maksutta käyttämällä toimituksen yhteydessä saamaasi palautustarraa. Mikäli laskun eräpäivä on lähestymässä niin voit myös pysäyttää laskun Klarnan kotisivun tai Klarna-sovelluksen kautta.

 

 Mitä ehtoja Klarna Laskuun liittyy?

Klarna Laskulla maksaessasi teet ostoksia turvallisesti ja helposti sekä maksat tuotteet vasta niiden vastaanottamisen jälkeen. Maksuaika on 14 päivää. Voit myös valita maksutavaksi osamaksun, jos aukaiset Klarna Tilin. Maksumuistutuksista perimme 5 euron huomautusmaksun ja viivästyskorkoa 25,50 %. Ostotilanteessa tehdään luottokelpoisuuden arviointi, mikä voi tietyissä tapauksissa tarkoittaa luottotietojen tarkistamista. Silloin saat kopion luottotiedoista postitse. Henkilötietoja käsitellään voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti, ja Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien, tunnistusten, luotonvalvonnan ja markkinointitoimenpiteiden tekemiseksi. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnassa.

 

Lue lisää osoitteesta www.klarna.fi  

 Jos maksuusi/laskuusi liittyy ongelmia, joka huonontaa ostoskokemustasi Footwayn verkkokaupassa, toivomme sinun kertovan siitä meille. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen me@footway.fi tai soita asiakaspalvelunumeroon 0800 100 500.

 

 Milloin lasku pitäämaksaa?

Maksuaika on aina vähintään 14 päivää tilauksen tekemisestä. Voit halutessa maksaa laskun osissa. Tarvittavat tiedot löytyvät laskusta jonka vastaanotat sähköpostitse Klarnalta.


Minulla on kysyttävää laskustani. Mihin voin ottaa yhteyttä?

 

Teemme yhteystyötä Klarnan kanssa joka hoitaa kaikki laskutuksemme. Voit ottaa yhteyden Klarnaansoittamalla numeroon 0942599771 . Klarnan tukisivut löydät tästä osoitteesta: https://klarna.com/fi/tuki.

 

Jos haluat tietoa laskutetutuista tuotteista voit ottaa yhteyden meihin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen me@footway.fi tai soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0800 100 500.


30516 osumaa
Täällä surffatessasi hyväksyt evästeiden käytön.×