Maksut


Per on meidän ekonomiapäällikkö. Hän tietää kaiken maksuista.

 

 Moi Per! Mitä maksutapoja on mahdollista valita?

- Mielestämme on tärkeää, että asiakkaamme voivat maksaa itselleen parhaiten sopivalla tavalla. Siksi verkkokaupassamme on useita mahdollisia maksutapoja:

 

Onko kortilla maksaminen Footwayn verkkokaupassa turvallista?

Teemme yhteistyötä Klarnan kanssa, jotta voisimme taata korttimaksujen turvallisuuden. Klarna käsittelee kaikki korttitiedot, täyttää PCI-DSS-vaatimukset ja käyttää tarvittavaa tekniikkaa korttimaksujen turvallisuuden takaamiseksi.

 

Miten voin maksaa laskulla? Kassalla voit valita maksutavaksi laskun. Laskulla maksaminen on maksutonta jos suoritat maksun 14 päivän kuluessa. Henkilötunnus tulee ilmoittaa kassalla. Henkilötunnuksesi tarkistetaan henkilötietojen varmistamiseksi ja ostoksesi hyväksymiseksi. Automaattinen tietojen tarkistus kestää noin sekunnin.

Lasku lähetetään erillisenä viestinä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Sinun ei kuitenkaan tarvitse maksaa laskua ennen tuotteiden kuin olet vastaaottanut tilauksesi. Laskujemme käsittelijänä toimii Klarna.

Jos haluat palauttaa tuotteita, lähetä ne aina Footwaylle. Voit palauttaa tuotteet maksutta käyttämällä toimituksen yhteydessä saamaasi palautustarraa.

 

 Mitä ehtoja Klarna Laskuun liittyy?

Klarna Laskulla maksaessasi teet ostoksia turvallisesti ja helposti sekä maksat tuotteet vasta niiden vastaanottamisen jälkeen. Maksuaika on 14 päivää. Voit myös valita maksutavaksi osamaksun, jos aukaiset Klarna Tilin. Maksumuistutuksista perimme 5 euron huomautusmaksun ja viivästyskorkoa 25,50 %. Ostotilanteessa tehdään luottokelpoisuuden arviointi, mikä voi tietyissä tapauksissa tarkoittaa luottotietojen tarkistamista. Silloin saat kopion luottotiedoista postitse. Henkilötietoja käsitellään voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti, ja Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien, tunnistusten, luotonvalvonnan ja markkinointitoimenpiteiden tekemiseksi. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnassa.

 

Lue lisää osoitteesta www.klarna.fi  

 Jos maksuusi/laskuusi liittyy ongelmia, joka huonontaa ostoskokemustasi Footwayn verkkokaupassa, toivomme sinun kertovan siitä meille. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen me@footway.fi tai soita asiakaspalvelunumeroon 0800 100 500.

 

 Milloin lasku pitäämaksaa?

Maksuaika on aina vähintään 14 päivää tilauksen tekemisestä. Voit halutessa maksaa laskun osissa. Tarvittavat tiedot löytyvät laskusta jonka vastaanotat sähköpostitse Klarnalta.

 

Voinko pidentäälaskun eräpäivää?

Teemme yhteystyötä Klarnan kanssa joka hoitaa kaikki laskutuksemme. Halutessasi pidentää laskun eräpäivää tai tarkistella laskua voit tehdä tämän Klarnan kotisivuilla osoitteessa: https://klarna.com/fi/tuki

 

Voit myös ottaa yhteyden Klarnaan soittamalla Klarnan asiakaspalveluun numeroon 09 – 425 99 771.


Minulla on kysyttävää laskustani. Mihin voin ottaa yhteyttä?

 

Teemme yhteystyötä Klarnan kanssa joka hoitaa kaikki laskutuksemme. Voit ottaa yhteyden Klarnaansoittamalla numeroon 0942599771 . Klarnan tukisivut löydät tästä osoitteesta: https://klarna.com/fi/tuki.

 

Jos haluat tietoa laskutetutuista tuotteista voit ottaa yhteyden meihin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen me@footway.fi tai soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0800 100 500.

×
×
Suosikki on lisätty
Noin, nyt kengät löytyvät suosikeista :)
Minun valintani:
Minun suosikkini
  • Tänne tulevat kaikki sinun suosikkikenkäsi tallentumaan!
Jotta saamme tietää, mitkä kengät olet valinnut ostoskoriin, millä koolla olet päättänyt lajitella kenkiä jne, käytämme niin sanottuja cookieseja. Jatkaaksesi surffaamista Footway.fi sivuilla hyväksyt, että käytämme niitä.×