Molo on täällä tekemässä lapsillesi palvelusta ja tarjoamalla kenkiä, joista tulee heidän suosikkinsa seuraavien kuukausien ajan (kunnes on jälleen kenkäostosaika!). On vaikea sanoa tarkalleen, mitä Molo-kengissä on, mikä saa lapset putoamaan heidän kimppuunsa. Ehkä se on mukava istuvuus; ehkä se on kirkkaat värit tai kaunis muoto. Ehkä se on hauska tunne, joka tulee tuotemerkin mukana. Mikä se sitten onkin, tosiasia on, että suurin osa lapsista pitää parempana Molo-kenkäänsä kuin mikä tahansa muu merkki, ja kun prosenttiosuus on niin suuri, vanhempien olisi hyvä istua ylös ja ottaa huomioon.
Vaikka Molo perustettiin vuonna 2003 ja se on suhteellisen nuori brändi, on tuhansia nuoria, jotka ovat kuitenkin kasvaneet Molo-kengillä ja jotka ovat valmiita esittelemään lapsilleen Molo-taikuuksia, kun aika tulee. Molo-kengät on suunniteltu kasvaville alle 16-vuotiaille, ja kenkien lisäksi ne valmistavat myös vaatteita ja uimapukuja pojille ja tytöille. Tuotemerkin salaisuus on se, että he asettavat lapset etusijalle ja kuuntelevat, mitä nuoret asiakkaat todella haluavat, sen sijaan, että menisivät perinteen tai sen mukaan, mitä vanhemmat ajattelevat lastensa haluavan. Tämän strategian mukaan yhtiö on mennyt joihinkin radikaalisti uusiin suuntiin, ja se on epäilemättä myös ollut suurelta osin syy heidän suurelle menestykselleen.
Molo-tyyli pelaa lasten elävää mielikuvitusta ja antaa heille mahdollisuuden ilmaista itseään väreillä, muodolla ja yksityiskohdilla. Yhdessä kuuluisan puhtaan skandinaavisen ulkonäön kanssa kengät ja vaatteet näyttävät tyylikkäiltä, joten lapsesi eivät koskaan näytä siltä, että heillä olisi vanhanaikaisia käsialennuksia (vaikka näin onkin!) Jos sinulla on ainutlaatuinen ja omituinen lapsi, anna heidän näyttää persoonallisuutensa vaatteiden ja kenkien kautta. Valitse Molo ja sinua kiitetään siitä myöhemmin.
Yksi verkkokauppojen hienoimmista asioista on se, että ne tuovat maailman kotiovellesi. Vaikka et olisi koskaan aikaisemmin kuullut Molo-tuotemerkistä, olet varmasti nyt. Lapsesi kouluttavat sinua tarvittaessa. Miksi et saisi heitä mukaan karsimiseen ja kenkäparin valitsemiseen? Voit sitten olla varma, että he saavat haluamansa parin ja lapsesi oppivat jotain verkkokaupan suuresta maailmasta.